Dilluns 18 de desembre de 2006. Definitivament…hi ha decisions que comporten més reflexions que d’altres, per què serà? potser perquè impliquen més coneixements, més temps, més diferències…o qualsevol cosa que sigui important per nosaltres. Aquest blog comença així.

I esque…tenia ben decidit el que faria l’any vinent: agafar experiència en una organització multinacional al cor econòmic d’Europa. Estava claríssim. Brussel·les i totes les persones amb qui em vaig retrobar i vaig conèixer m’ho van deixar ben clar, i a partir d’aquell moment, vaig pendre la decisió per l’any vinent. Però, qui em diria a mi que la plaça per marxar als Estats Units cauria enfront dels meus nassos? NINGÚ.

A partir d’aquell moment s’em plantejaven dues coses: Estats Units o Bèlgica, experiència a l’estranger les dues però per fer dues coses diferents, estudiar, cosa que he fet fins ara…o treballar, cosa que faré sempre… Quina és la millor opció? La reflexió en aquests moments és molt important, ja que són moments que ens fan reaccionar i decidir sobre diferents aspectes de la nostra vida, aspectes que per molt petits que siguin, són moments que ens parlen, ens ensenyen i ens ajuden a descobrir quin és el nostre paper en aquest món.

Desprès de moltes reflexions, amb tot tipus de persones….m’he decidit decantar-me per la cosa que si la rebutjo, segurament mai més la tindré, ja que si acabo la carrera, no obtindré la beca que em dona la universitat, i bè, el tema de treballar ho faré l’any vinent, amb molts més coneixements i experiència que em faran aprofitar millor l’estada.

A totes les persones que m’han ajudat a decidir, no perquè hagin influit en la meva decisió, si no perquè m’han donat força per mirar-m’ho bè, analitzar pros i contres….

MOLTES GRÀCIES PER AQUESTES REFLEXIONS PLEGATS.

Ara ja he passat l’etapa més complicada, la de decidir-me, una cosa menys.

