—————-See Spanish version below———-

Hola a tots!!!

Ja sabeu que començo a estalviar per el viatge de final
  de carrera al paradis Maya, i bueno, un amic em va passar una cosa de rebre
  emails, i cobrar una quantitat per fer-ho…em vaig apuntar(nota: els diners
  no creixen sols…)…aleshores…bè, no es molt, pero crec que pot ser per
  als souvenirs, busos o taxis de mèxic…etc!!

Jo m’hi vaig apuntar
  per veure que, pero veig que la cosa pinta bè, aixi que…cliqueu sobre el
  link akest i aixi podeu guanyar alguna coseta vosaltres tambè!

http://www.navemail.com/php/home.php?ref=mirmat

Petonet enormee

Mireia

Hola a todos!!!

  Como ya sabreis, empiezo a ahorrar para el viaje de final
  de carrera al paraiso Maya i bueno,un amigo me paso una cosita de recibir
  emails i cobrar una cantidad de dinero por hacerloJ….me apunté…a ver, no es mucho, pero para souvenirs, buses o taxis
  de mexico….etc–

   

  Yo me apunté en su momento para ver que, pero ahora me doy
  cuenta de que la cosa pinta bien, asi que clicar sobre el link y podreis ganar
  alguna cosilla vosotros también.

   

  http://www.navemail.com/php  /home.php?ref=mirmat

   

  Petonet enormee

   

  Mireia

