Preparatoria de viatge!

ENDAVANT…….JUST JUMP!!!
MY DREAM IS TO FLY, OVER THE RAINBOW SO HIGH!!!!!!

hey!!!!

Finallly marxo akesta tarda cap a austin, em porta l’adam, es un america que va a clase amb mi, que es un sol de nen, i em porta dormo a casa dun amic seu, i dema vaig cap a phoenix, a començar el meu viatge cap a la costa oest dels US. al final no vai amb bus- (informacio previa: la noia i el cotxe amb el que habia d’anar no van, aixi que vaig tenir que tornar de mexic a college station per canviar la maleta per motxilla)….cap a phoenix vaig amb la mare duna amiga de la lizzie (la que vai anar a la graduacio). que es muda a phoenix (la nena), i anem amb cotxe. ha sigut super precipitat, xk no estaba previst. em van trukar ahir, del rollo: adivina la surprise !! tenim ride per tu! no has danar amb bus!!! ueee!!! aixi que im so happy!

a phoenix em quedo 3 dies (la mare estara amb la mudança), i despres la dona ma dit que sen va a san diego, com al 4rt dia! aixi que…..marxare amb ella!!!durant lestada a phoenix estare a casa la rosy, una amiga de la meva veina! ahir as la nit ja vam parlar, ella marxa el finde, aixi que em deixara lapartmaent i estare amb els roomates fins k la lauren (la mare de la amiga de la lizzie) em reculli cap a san diego…

A San Diego, tinc gent tambè`, tu no saps el que fa estar en un poblet petitonet…..la gent coneix molta gent,….supooso xk esta tant aïllat…jeje! pero la cosa esta guay!!
ahir tambe vaig parlar amb el chris, un noi que vai venir a bcn fa 2 anys! ma dit que de San francisco i voltants no em preocupi! i bè, ahir mentres jugaba a volleyball a la piscina, en Jonathan, de california (transfer student a la meva uni) em va donar alguns tips pel viatge….a veure si puc quedar amb ell abans de marxar i que em digui 4 coses mes…

Les cosetes de la maleta….quedaran minitmitzades a la motxilla de muntanya!!em fa pa,l, pero es el millor que puc fer, xk es mes practica!! ara…el tema es: ordinador portatil o no…no se que fer!tinc encaqra 5 hores per decidir what iim doing….

be, ara vaig a pensar que poso i que no poso. haure d’anar a comprar crema de sol, xk ahir em vaig cremar….i 4 queviures per dema!
si a cas parlem per skype!!
petonets mua!!
i tot safer!!!

Mireia

posare photos i tot a http://www.fotolog.com i http://www.mirmat.wordpress.com

