Ok, avui toca expressarme en català, la millor llengua que tinc per compartir amb tots aquesta experiencia….de dos dies (ahir no vaig poder posarme a escriure …ja veureu perque)
Suposo que un quan viatja observa el seu voltant i alehores decideix si continua o no. En aquests moment, jo ja ni miro….em llanço….sisis, tinc que mirar una mica i analitzar el que faig i on vaig…pero esque cada moment es algo diferent i be, he de di r que estic tenint bastanta sort en tot el que em pasa.
Vam sortir de Phoenix, amb en Larry, un home esportista, al que li encanta Flagstaff i li encanta el grand canyon. Durant 2 hores vam estar comentant l’estereotip america, sobre el que pensba ell,..jo…i bueno, es interessaant veure les diferents prespectives! La veritat va ser un viatget força interessant i vam para a Sedona, un increible paradis, en mig de montanyes vermelles increibles. Red Rock Country,….increible!!!la veritat….si podeu passaar….crec que es força diferent de lo “típic americà” i crec que aquests poblets, allunyats de les grans ciutats son el que diria….un raconet amagat que destaca el paisatge!! Tot s’ha de dir que la mà humana ha posat el peu i ja no es tan macu com debia ser: grans mansions (totes vermelles x a no trencar el paisatge) i una cosa que mimpacta: CAP NUVOL!!! Increible!!!de cami cap a Flagstaff tocaria fer una parada a casa dun amic den Larry, que no hi era, pero vam tenir la possibilitat de baixar al petit creek que tenien…increible!!
La nit, al hotel, Dubeau international Youth Hostel (millor que el Gran Canyon international Hostel, que be, pertànyen al mateix owner, pero l’area comuna al dubeau es molt millor,, i bueno, els treballadors es turnen, aixi que coneixes a tothom al final)
Al anar al Grand Canyon hostel vaig coneixer a en Merik, un noi d’illinois ben majo, al que li vaig preguntar si el Chris de sweeden estaria alla (un couchsurfer tambe)…com que no ho sabia vaig anar a l’altre i bueno…increidible!! alla el que estaba al front desk era en Gabin, un noi d’arizona, que estudiaba aqui a la universitat del nord d’arizona, a flagstaff, un master en no se que de coses indigenes!! Molta historia aquesta terra la veritat….i molt interresant per descobrir!!Al dia seguent tocaba anar al Grand Canyon amb el Larry a fer hiking!!! Sort que la rosy em va deixar les bambes k si no….tela!! vaig contactar al chris, i va venir amb el Taca, un despiste total de japones….jeje! molt gracios!! Alla vam parlar amb el larry i al dia seguent ens anavem cap al grand canyon, amb pase gratuit del cotxe i sense tenir que pagar res! L’home va molt sovint i el pas es per 4 persones!!! Ueeeoooee!!!
Abans d’anar a dormir, vam anar a buscar un noi al greyhound amb el cotxe del youthhostel…un increible….cotxe la veritat!! Molt guay!!! Ja poso la foto tambe!! I alla vam estar parlant amb la meva roomate per una nit, una noia de polonia i el gabin, que ens va convidar a sortir de festa, pero….al dia seguent seria dur…motl dur!! Sobretot a la tornada, que tocaba pujar (no baixar com en una montanya normal….) jeje

Fins demà!!!
muaa
Sedona red rocks!!the little creek that pass around Sedona

