Bueno, continuu amb l’aventurilla….esuqe aixo de moure’s tant no permet parase a escriure un bon email o post.
Suposo que la meva aventura per les terres arizonines no habia d’acabar així…masses coses bones ofereix aquella zona, i bueno, com he dit, estic planejant passar el 4 de juliol allà (avui he trucat al hostal, i no sabeu la veu d’alegria del merik i l’ivan…) si, definitely I’m going back there!!! Un 4 de juliol al Grand Canyon…sona macu, no??? Crec que estara força be, si més no, 4 de juliol es per passar-lo amb la gent mes amiga, familia…en aquest cas, jo no en tinc , be, vaig deixant trossets de mi allá on vaig, aixi que no se…pero on m’han deixart més trossets es Flagstaff, aixi que tornare.
Be, continuare amb la descripcio…tornant de flagstaff amb el Ryan (contactat per ridesharing), m’explicaba el com pot viure un americà el cap de setmana: bebent…pero com pot ser que beguin tant em pregunto…?? es super raro…jo no espero el cap de setmana per anar al bar, l’espero per descansar, estar amb la gent…força interessant tambe la conversa…i bueno, acabes comprenent mes o menys el perque d’aquesta desconexió del món per anar-se’n al bar, la societat estadounidens (no dic americana xk l’altre dia s’em van enfadar, amb raó, quan em refereia a la societat americana com a gringos, pero en el fons amèrica son molts paísos junts, aixi que anomenarem la societat dels US) es la que viu per treballar….no paren…comecen super dora, acaben tard, i bueno…no se si esque no saben disfrutar dels moments entre setmana…i no se, ni quue sigui estar al sofa amb els amics…o esque arrivben tan cansats a casa que no poden fer res més…La veritat…molta gent esta seguint aquest ritme de vida…i arriba un moment que estas mort….nnono, no s’ha de fer aixo, intentar evitar-ho el màxim possible please. EN Ryan es de Chicago, marxa en breu a passar l’estiu cap alla (Phoenix no es un bon lloc xk fa molta calor) m’ha dit que si vaig cap allá que el truqui i que m’ensenya chicago…que no vagi amb això del couchsurgfing, que no s’en enrefia….pero jo cada vegada li tinc més confiança en això! Una bona manera de veure món!!La qüestió, que em deixa a casa del Michael, el Michael m’ensenya la casa i em porta a la seva feina, on des d’allá puc agafar un bus cap a downtown…passo la tarda a downtown Phoenix…horrible de calor!! Quan ja em canso, truco a la Dena, la nova d’en Michael….passem la tarda juntes, em porta a fer un café en un lloc suuuuuuuuuuuper xulo!! I bueno, com que en Michael s’en va a una festa que ni la seva novia esta convidada…decidim fer peli i sopar a casa! Aixi que es el que fem, invadim l’habitació d’el Michael, mirem la peli i a dormir!! Al matí seguent marxo cap a LA (no he trobat cap ridesharing a San Diego directe) aixi que aniré directament des del greyhound…primera experiencia! Wooww!! Jeje, ara us explico! Anem a casa la Dena (es millor per el meu ride arribar allá que a casa d’en Michael. En teoria un tal Jonathan vindria tambè al cotxe, pero no apareix, aixi que marxem directament cap a casa la Dena, un esmorça boníssim!! La Dena diu que no sap cuinar (pero el novio es cuiner, aixi que algo sap) ella esta acabant el doctorat, te 30 anys (en Michael 26) i la noia aquesta es una sommiadora….ara s’en va a la Xina a preparar als nens pel TOEFL….26 mesos…! es una currante aquesta noia, va comprar una casa destartalada i la ha arreglat tota soleta (com l’apartmanent de Politur familia) doncs l’ha decorat i es una casa….supercute!! La rosy ve a despedir-se de mi! (en un principi em volia portar a Mèxic amb ella tot el cap de setmana, a una boda…que loca! I jo de mi tambe, xk volia anarhi!!) pero habia de continuar la ruta, i bueno, com que habia d’anar a phoenix, va pasar per casa de la dena, quan vaig marxar es van quedar parlant una bona estona!!!
I de camí cap a Phoenix amb el Clay!! El noi una mica soso…pero el canvi de paisatge sobtat es el que canviaba els temes de conversa…!! es increible passar de cactus i arid (arizona) a palmeres i verd(california) en un tres i no res!!!! De camí cap a LA una cosa espectacular: Mai habia vist un camp eòlic tan gros….increible! i bueno, com si d’un altre país es tractés….ADUANA (or kind of) preguntant si portavem alguna planta o alguna cosa així…pero res. Simplement gracios.
En Clay em deixa a Hollywood, al greyhound, d’alla compro el ticket i el bus surt en breu, pero primer ha d’anar a LA downtown…aixi que….a estar parat 20 minuts en una freeway a LA en un greyhound….tot de negritus raperos i gent amb pelo punky…juas! vaya tela!! Pero be, al arribar a LA a la terminal…directe al bus a San Diego….un 85% de mexicans al bus, quina gracia!!….juas!!al bus em sento al costat d’una senyora de uns 40 i algo, alemana…molt maja….que viatjaba amb un amic que era gay i que es pasaba tota l’estona parlant amb el novio, fins que ella es va cansar i el va abandonar…i aquell era el viatge que començaba…no sabia on anar a san diego, ni que fer alla….em va preguntar on em quedaria…li vaig dir que a casa d¡un tal Lance, li vaig explicar el tema del couchsurfing, la dona alucinant….converses sobre la prespectiva europea i americana, que creiem les dues, com a europees sobre el pais en el que haviem decidit viatjar….Arribem a San Diego i el Lance m¡esta esperant amb el Hal (roomate) i el Daniel (un person ben person…) (es el que li va comentar al Lance sobre el couchsurfing) i endivineu….JO ERA LA SEVA PRIMERA COUCHSURFER!! Aixi que estaba tothom super emocionat. Be, vam anar a deixar a la Katharina (la alemana) al hostal, pero de camí, el daniel i el lance li van dir si volia començar a ser couchsurfer….i ella, sense pensar en res mes….va dir WHY NOT!! Aixi que en comptes d’acabar a un hostal, va acabar a casa del Daniel, a la platja.
Vam anar a casa el Lance a deixar les meves coses i al cap de 30 minuts haviem quedat amb el daniel i la katharina a Mission Beach, a la zona de bars: haviem de disfrutar del TACO TUESDAY!!! El dia on els tacos son mes baratos…i per 2 dolars un taco que et costa com 6!!! Alla vam estar a 3 bars diferents, vam sopar tacos i veure una mica l’ambient surfero….increible san diego de nit!! I mira que era dimarts!! Vam acabar dora, com a la 1. I al mati seguent….començava l’aventura de san diego!!!

