Una mica d’info de la gentde San Diego

Lance: en paro, va deixar de treballar…per descansar una mica a l’estiu, major en psicologia i business…i no troba feina…la veritat, si us soc sincera……no necesita treballar aquest noi. Es el fill de un “Laporta”, perdo d’un Rijjard pel barça quan guanyaba, pero en aquest cas, el pare es l’entrenador dels Chigago en beisbol, k son numero 1 en beisbol al pais. La mare: mexicana. Aixi que imagineu-vos el tema: la mare de la mare (o sigui l’avia d’en Lance) era mexicana de Baja California, va emigrar a Tijuana i d’allá va passar la frontera, a la filla mai la va parlar en castella, xk estaba mal vist en akella epoca i et discriminaven, aixi que ningu parla castellà a casa. La filla (o sigui, la mare d’en Lance) va coneixer al pare d’el Lance a highschool, ell era jugador de beisbol tambe, i va anar pujant i pujant fins a jugar a no se quans equips de beisbol. Ara esta mig jubilat i es el coach. Te moooooooooolts diners. El Lance te una casa increible, (la que et vaig ensenyar amb skype papa) a La Mesa, una area de San Diego…pero esk la mare………mansionota a La Jolla (zona super pija de san diego, es com un Santa Cristina o on esta el BigRock a platja d’aro, sabeu?) amb una vista increible i un lababo per cada habitació….tela!tela!! bueno, ja us ensenyare fotos de la casa aquesta..increible es poc..i una vista…..buff, esk no us podeu imaginar….alla ficaria jo a tots els couchsurfers que m’estan oferient allotjament i sobraria espai juas! Aixi que al Lance..no li fa falta treballar, pero es un cul inquiet, aixi que ha de fer coses, ara be….si el deixes devant del sofa….pot pasarse hores devant de la seva pantalla plana de no se quantes pulgades mirant movies o series americanes cutres…!!pero com diria jo…lazyhiperactiu….aquesta es la paraula. S’aixecara del sofa amb ganes si esque el plan esta running o pinta be!! Aixi que….necesita distreure’s i una feina mai va mal! Encara que couchsurfers tb va be! Jeje

Hal: amb el roomate no vaig parlar massa, treballa per boing a san diego i bueno, comparteix la mansioneta de la Mesa amb el Lance. Bon noi sembla, enkara que una mica paradillo. I sopresa: Balla salsa! Esta aprenent jeje!

Daniel: person person total…típic noi de 26 anys de peli americana que te dones quan vol i quan no vol. Potser el treballar per una empresa de healthcare femenina li dona mé punts….qui sap! Aqui va el tema: es un sol de nen eh? Nomes que “le gustan las mujeres rubias americanas” . Es el Vicepresident de una Ausonia fa 20 anys, que debia tenir menys fama que ara pero que anaba creixent. L’empresa es diu INSTEAD i te la patent de un altre utensili per la regla! Yes, the woman’s period will be different with INSTEAD!, jo no se com allò pot….bueno, ja u veureu quan surti a Espanya (si esk no ha sortit ja) pero es una especie de tampax, que absorveix més, durant més hores i permet tenir relacions mentres estas amb la regla…estrany pero cert…Doncs imaginat…sent el Vicepresident d’’una companyia per dones…quina llista ha de tenir…..milllons de dones….! i lo mes gracios esque li encanta parlar dels productes que ofereix Instead (i ojo, no es gay el noi eh? Que el Sean de LA ja m’ho va preguntar…he loooves women).

Ens vem llevar, vam arreglar-nos i vam anar a buscar a la Katharina a casa d’en Daniel, un apartament ben xulo la veritat, just 2 blocs abans d’arribar a la platja, ben decorat, amb la seva big tv de no se quantes polzades i un gat (tothom te gats, gossos…els hi encanten…) en cada casa que he anat hi ha un animal o més….increible! doncs be, vem anar a buscar a la katharina per anar a NAVEGAR a VELA!! Sisis, el que llegiu! Pero abans d’aixo, vam anar a fer el brunch (breakfas i lunch junt) al centre historic de san diego, como no….mes menjar mexica…si esk es mes sa i mes barato que menjar america!!!! Com que no ens u vem akabar, ens u vem endur per menjarho mes a la tarda. De cami cap al club de vela a buscar el nostre petit veler!!!Vem estar 4 horetes a la bahia de San Diego NAVEGANT!!

Increible! Jo mai habia navegat navegat (el viatje a eivissa amb barco no compta perque de navegar vam fer poc), i super be!! Una mica de por quan anavem cap al costat, pero molt xulo, i veient tot el downtown de lluny, altres barcos com nosaltres….molt xulo en serio! Despres de navegar, el Lnce ens va deixar a casa el Daniel, vam dinar el que ens havia sobrat del brunch i ens vem dirigir a la platja, a veure com surfejaven…..aixxhhh! quina emoció!! Super xulo! A mes, el cel estaba ben enovulat pero els rajos de sol es veien en parts…increible, com si de peli es tractes. 2 horetes per alla…increible!
Allà el Daniel em va trukar, ens pasaba a recollir per anar a casa la Jemie, que estaven cuinant sopar , allá el cuiner: un japo casat amb l’Otto, una noia surfera super bona noia es veia! Vam sopar super be i sa, la veritat..nomes verdures fregides, pero fregides amb mantega, no amb oli, i l’ou igual, aixi que tenia un sabor ben bo!! El japo em va estar explicant la seva vida, del venir als US, començar una vida nova i casat a sobre….interessant.

D’allá va venir el lance i vem anar a casa a descansar, un dia a full portavem! A l’endemà…més relax!