Bueno, aqui com veieu, continuo el viatge.

Despres del dia matador que vam tenir…al dia seguent tocaba descansar una mica, vaig fer una rentadora (tampoc tenia massa roba) pero em van oferir rentar, aixi que be! Aixi vaig fer!! Vam anar a deixar la nova vespa vermella que havien comprat a casa de la mare (la vespa era x la mare d’en Lance) aixi que em va tocar conduir el cotxe del Lance fins a la Jolla (amb la Katharina al costat). Vem arribar a la mansionota de la mare del Lance…increible vista, increible casa…tenien lo que cobreix la piscina que vol el papa…i l’aigua estaba ben calenta…deu ni do quina casa la de la dona…increible!! i bueno, l’estudi…tot de beisbol! I esque claro, amb tot eltema del pare…pues imaginat! La casa petita i tot! Jeje

Be, vam anar a dinar amb la mare a la Jolla….increible! super macu la jolla!! I bueno, como no…surfistes tambe!! El Lance em deia que mai habia fet surf, que no era lo seu, pero la mare em va dir que si neixes a san diego, tothom fa surf, neixes amb la taula al costat! Doncs be,vem dinar i ens vem anar al Balboa Park, un parc tambe ben bonic…tot verd…esta al costat del zoo, aixi que tot esta per alla juntet!! Quan vam akabar, tothom va marxar cap a casa i bueno, jo volia fer coses…i la Alexandra de couchsurfing em va convidar a sopar amb unes amigues aixi que jo me’n vai anar amb elles!! Va estar guay la nit, al dia seguent marxava i encara em faltaba la meva passejadeta amb la bici per Mission beach…aixi que habia de tornar dora! Aixi vaig fer, vaig arribar al cap de 30 minuts despres del lance (que habia anat al sopar d’aniversari del Daniel, que ens va convidar, pero jo vaig prefereir anar amb la alex, i la katharina es va quedar a casa) aixi que quan vaig arribar estaven mirant de fer campig el cap de setmana! Pero esque no podia anar a fer camping, mes que res xk no vaig sobrada de dies (i mes despres del disbarat que akabo de fer: m’en vaig cap a seatle!!!) (ja us explicare be) doncs be, al dia seguent em vaig despedir de la katharina, del Lance i m¡’en vaig anar cap a Mission Beach, a buscar la meva bici blanca per un dia…vaig fer mission beach i pacific beach, dinar per allá, pendre el sol en un turunet…super macu!! El daniel (amb el qual marxava cap a LA la mateixa tarda) em va dir que disfrutes de la platja, aixi que vaig estar donant voltes per allá, vaig coneixer a la Ashley i al Travis, una parella super….perfecta?? no se, super rossets els dos, super bon rotllo…els dos fent uns calerets de voluntaris a greenpeace. Al travis li va agradar la meva gorra (regal del jonathan de nicaragua, thanks maje!!) i bueno, xerrant xerrant vam estar una estoneta…Quan tornaba cap a casa d’en Daneil (aquest cop no per la platja, si no per la Bahia) (si mireu el mapa veure-ho on es MB i PB i la bahia…) i vaig trobar coses per 1.99, 2.99, aixi que vai estar provantme cosetes, pero no tenia massa temps, aixi que no vaig poder dedicar-m’hi massa…

Al trobar-me amb el Daniel a la casa, ens vem anar direcció al campus, a buscar al ryan, un amic, que anaven a celebrar un altre aniversari (perdo, l’aniversari del daniel era akell dia, divendres) i anven a celebrar un altre cumple a Santa Monica, Los Angeles, aixi que ja aprofitaba per anar cap allá.

Anant de cami cap alla, we were hungry, aleshores vaig trucar al meu següent couchsurfer per dir-li d’anar a sopar a Pasadena (Los Angeles) a un japones, que es on estaria 3 nits, en Sean em va dir que si, que s’apuntaba, i que venia tambe la seva novia, la Tori (viuen junts) i 3 couchsurfers més, la karen (de sweden) i l’Adam i la Ellie de UK, aixi que imaginat, erem 8 sopant!! I be, quan vem acabar, vem tornar a l’apartament (increible apartament), el Daniel i el Ryan es van despedir i ens vam quedar a casa els 6!! Aquella nit vam sortir amb amics del Sean i la Tory i bueno, vam acabar tard la nit, aixi que a l’endema no vam fer massa. Nomes visitar el Getty Museum!! Molt xulo per cert i gratis!! Bè, nomes has de pagar el parking, que son 5 dollars. D’alla vem sopar i a dormir, a l’endemà tocaba Santa Monica i Venice beach!! Tot el dia a la platja! I passejant per allá!!

