Butterfly beach….increible! super maca!! Em va encantar!! Vam sortir de casa per anar aquest raconet perdut, be, no perdut xk hi habia tambe gent, pero deu ni do lo maco que era. I tot el matinet passejant per la platja, fent fotos…molt xulo! Despres d’aquesta meravellosa platja, vam anar a pendre un Blender, un smoothie super bo de millions de fruites, super bo!!! Mmm, d’alla el Phil s’en tornaba a treballar i bueno, jo feia la bossa per marxar al cap de 3 hores i abans de marxar…habia d’anar a la platja! Aixi que es el que vaig fer, vaig agafar la bici i cap a la platja (una llunyana, la east beach es deia), alla vaig estar com 45 minuts fins que em va trucar el Jack. Va venir a recollir-me i vam anar a dinar a casa seva. Res, amb el Jack vam estar com a maxim una hora i mitja junts, i en serio, em recordaba a mi o a qualsevol personeta que vol obrir una oficina d’aiesec o fer algun projecte gros….increible!! em van venir ganes d’ajudar-lo i em va dir que si l’ajudaba em conseguia una practica a Santa Barbara…jaja! t’imagines….6 mesos de intership a Santa Barbara!! La veritat….no mu pensaria ni un cop eh? Es macu, molt macu el lloc, i la gent…bè, es california, esta en mig de La i Sfrancisco, so..super be!! Em va estar explicant mil i una aventuras que amb nomes 20 anyets habia fet i li quedava per fer. Em va explicar com es va enterar d’AIESEC i esque…el seu tiet va fundar aiesec a Wisconsin!! Jaja imagina’t! El seu tiet te com 45 anys! Aixi que compta enrera…jeje! Vam dinar rapid per tornar a casa, deixar la bici, agafar la motxilla i anar al greyhound. Vam estar els dos esperant el greyhound fins que vaig marxar.Super nen emprenedor que li dic jo al Jack, energia molta, i idees…n’en sobren!! Anirá lluny aquest noiet!!!

I be, a partir d’aqui, comença la meva aventura cap a San Luis Obispo!!! Sisi!! Greyhound de nou cap a San Luis, un poblet recomenat pel Jonathan Guerrera, de Nicaragua…i creu-me…ben recomenat!! Motl macu i bueno, aqui començo a descobrir la part més de mercat de poble!! Mercat californià de pagesos!!

