Habia esta un cap de setmana a tope, creia que habia perdut bastant de temps a LA veient cosetes pero encara em faltaba el toc final: WALK OF FAME i BEVERLLY HILLS!! Aixi doncs, vaig decidir anarmen de Pasadena (queda llunyet de Beverlly Hills) i anar a Beverlly Hills. Com que va ser una decisio d’un dia per l’altre no vaig tenir temps de buscar un altre couchsurfer aixi que vaig decidir anarmem d’hotal (no sabeu ara el mal que em fa pagar 25 o mes dolars per estar en un hostal…jej). Doncs res, que vaig sortir de Pasadena i vaig anar a agafar el metro de LA per anar cap a Hollywood!!! I aixi va ser, vaig fotrem una caminata grossa amb la backpaack, pero aixi vaig veure més cosetes caminant. Vaig arribar a l’hostal més morta que viva. Crec que vaig caminar com 40 minuts…i amb la calor i el sol..horrible, pero aquests son els impediments d’anar amb backpack. Vaig pagar l’hostal, i em vaig anar a fer una dutxa per relaxar-me abans de continuar a caminar un altre cop. Vaig descansar una mica a l’hostal (habitacio de 4 pero no hi havia ningu en aquell moment) i despres vaig apartar-me una mica del WalkofFame (lo de les estrelles al terra) (el meu hostal esta al carrer de sobre de les estrelles) i vaig allunyar-me per a dinar. Vaig dinar a un xinès, molt rebo per cert, i allà, la taula del meu costat (familia: pare mare nen de Canada, que van anar a veure el partit dels Lakers el dia anterior) anaven a veure les lletres….total, que jo necesitaba un ride per veure les lletres…aixi que em van oferir d’anar amb ells. Les lletres aquestes estan xules, i be, suposo que tenir una foto amb elles, doncs esta guay, pero m’hagués agradat fer hiking allà (enkara k l’ampolla a la planta dels peus que va començar a venice beach, estaba continuant creixent i no podia mes….horrible!) aixi que…si hi torno…i pujo! Fijo!!doncs be, despres de Hollywood sign, vaig fer walk of fame, interessant si coneixes a gent famosa, pero jo sol coneixia a poquets….aixi que massa wooow no va ser, pero be, es guay caminar per alla, veure la gent turista, els que van disfressats…alla un noi em va demanar 3 dolar per un cd que ell era music, no tnia diners, aixi que al final, amb la gracia que el Gasol es barceloni i juga a LA mel va regalar, una mescla entre reagge i hip hop interessant, pero esk no tinc temps tampoc descoltlarlo…aixi quje a casa amb calma u miro be….

A la nit vaig sopar el que m’habia sobrat del xino i vaig anar a passejar a un centre comercial al aire lliiure al costat del Hallof fame, the Highland of hollywood o algo aixi. Alla vaig estar couchsurfejant per la casa a Santa Barbara i a San Luis, perque santa cruz i san francisco el chris dale (sisi, el estudiant d’intercanvi que va venir a bcn fa 3 anyets) s’ocuopaba ell. Doncs be, alla vaig veure que sortia al endema cap a santa barbara aixi que PERFECTE!! Vaig estar fins les 11pm por ahi i m¡en vaig tornar a l’hostal a descansar per a l’endemà.

