Doncs be, em vaig llevar, i vaig decidir anar a on m’habia dit Phil, cap a Santa Barbara downtown…super xulo!! Em va encantar!!habia d’arribar a County courthouse pero em vaig entretenir al passeig, veient a tothom al carrer caminant…i totes les botigues…no se, com un passeig santa maria amb unes rambles, tot junt…molt xulo. Vaig anar cap al County court house, un edifici del segles ves a saber quan que bueno, va pertànyer als espanyols i bè, estic espanyol-andalus o marroqui com li vulguis dir. Bastant impressionant, pero esqie en si, tota l’arquitectura del centre de santa barbara es molt europea/espanyola, interessant. El Phil va arribar al countyhouse quan nomes començava a examinar-lo. Vem fer 4 fotos mes i vam anar a dinar a un lloc americà, hamburgueses barates que no son del mcdonalds. La veritat, un bon lloc aquell, a State Street, on hi habia tot, vam fer un lunch rapid i ell es va tornar a treballar i bueno, em va donar indicacions per anar cap a la Misión Santa Barbara. Pero tu, abans de començar amb la biici (up to the hill) necesitaba un cafe o algo de postre! Aixi que vaig baixar state street….i mentres caminaba….sento a una noia parlar un idioma ben familiar….sisis, una catalana, mes ben dit, DUES catalanes, que estaven dinant a un restaurant orgànic (ojo, aixo si, tot es organic per aki a california,,,es increible….jej) doncs be, sorpresa per elles i per mi, elles eren tambe com jo, de la UAB, amb el mateix programa, pero elles van aplicar a california i bueno, els hi van donar…! i mira, ens trobavem a un restaurant per dinar (perque bueno, 3 noies del mateix lloc, ens vem quedar xerrant compartint experiencies i criticant o alagant diferents cosetes del estil americà. Vem estar com 2 horetes juntes, al final vam anar a mirar roba una mica, i bueno, jo no puc comprar coses, perque a part de que ara mateix no estic per comprar, em tocaria carregar mes pes, aixi que no m’interessa, i sabent que texas es molt mes barato, m’esperare a gastarme els ultims dollars alla…perque bueno, cambiarlos tampoc em donaran mases coses…:P
Bueno, les dues nuries (les quals marxaven cap a BCN al cap duns dies es van despedir de mi, qui sap, tornarse a trobar en algun lloc a barcelona i recordar state st en un dia caluros a santa barbara…jeje quina casualitat!!doncs be, despres d’aixo, vaig decidir anar cap a la Missió (bueno, per qui no ho sapiga, les missions son com convents on els franciscans/espanyols cristians contruien per convertir als indis al catolicisme, hi ha millions de missions als US, a texas tambe, pero aqui a california es interessant perque cada poblet te la seva missio, i d’aqui surt el nom del lloc en questió: santa barbara, san luis obispo, santa cruxz…!! allà cobraven 3 dollars per entrar….osti tu! Aixo no es texas que es pot pagar amb visa tot…caxins! li vaig dir al pare que no tenia cash nomes un dollar aixi que em va deixar passar per veure la missió. Maca, pero no es pot comparar amb les de texas, que a sobre son gratis.! Encara que la vista d’aquesta es molt millor: tot santa barbara de fons ((esta ben amunt a la muntanya ) i jo vaig pujar-la amb la bici! Ueee!! Doncs be, despres de 4 fotos i una passejadeta per alla dins, vaig tornar a state street, necesitaba sentarme i pendrem un geladet del mcdonalds, un Sunday…mm que be!! Pero abans d’aixo, habia d’anar a veure la organitzacio del Alfonso, CALM, una organitzacio que treballava amb els nens abandonats, maltractats….la majoria mexicans que viuen a santa barbara o montecito….alla l’alfonso no hi era, pero vaig estar parlant amb la secretaria, mexicana tambe, i em va dir que quan vulgues que vingues de voluntaria a santa barbara, per un estiu o aixi….t’imagines….increible!! una passada! M’encantaria la veritat!! Pero be, el dia s’anaba acabant i bueno, enkara quedaven botigues obtertes, aixi que vaig anar a mirar roba per no comprar, simplement per veure i vaig tornar cap a casa (marxaba a l’endemà amb el greyhound i habia de comprar el bitllet i veure ultimes cosetes que fer a San Luis Obispo…). Al arribar a casa…SORPRESA: email d’un tal Jack, un noiet de 20 anys que volia obrir AIESEC a Santa Barbara!! T’imagines?? Al meu couchsurfing profile posa que he estat a AIESEC durant anys, i bueno, ell va veure que estaba online i em va enviar email (al couchsurfing apareix qui esta a menys de 40 milles al teu voltant i pots veure si son estranyers o que…) doncs la questió que em va trobar i em va enviar email. Li vaig contestar amb el meu mobil (el phil no arribava aixi que miraria de sortir a donar una volta (enkara que despres de la “pallissa” pujant a la missió i despres de la dutxa….relaxada estaba. Be, el Jack em va trucar i vam estar xerrant com uns 20 minuts (sort que tinc minuts gratis a partir de les 9 de la nit) i bueno, vam quedar per a l’endemà abans de marxar cap a San Luis. Em va dir que em truccaria, ja m’aniria be, perque e¡aixi em podria portar al greyhound! La novia del Phil va arribar, una noia de texas super maja! Vam estar xerrant una mica fins que el Phil va arribar i dspres una estona mes fins que a dormir tots vam anar. EL Phil em portaria a l’endemà a Montecito i una platja de per allá que es la seva preferida…i la de molts…ja veurem doncs.

