A l’endemà al matí: beverlly hills i el famós via rodeo, on tots els famosos van, la veritat…2 busos de casi una hora i mitja no mereixien aquesta expectacio….barri residencial pijo (totes les cases dels famosos que vulguis, pero si no tens ctxe, com jo, o no contractes un tour que et costa ves a sabes quan…doncs no hi vas…) doncs jo no hi vaig anar, vaig estar passejant per beverlly hills i m’en vaig tornar (amb un altre bus mes rapid, que unes senyores em van ajudar a trobar: senyores mexicanes, deu ni do la quantitat de mexicans que hi ha en aquesta ciutt la veritat…doncs be,,v aig arribar a l’hostal just a punt perque un xinito amb cotxe em portes a santa barbara, abans pero, haviem de passar a buscar a un altre senyor que tambe anaba a santa barbara…aixo del ridesharing es bastant xulo la veritat….com en bus pero mes rapid: per cert, en greyhound no he tingut cap mala experiencia, hi ha de tot, gent rara i gent normal…i en serio, la gent rara, no passa res….potser perque son trajectes llargs, que hi ha mes males experiencies i drama (com deia el christopher de suecia al grand canyon) pero res mes…tot rebe! Continuant amb el tema, vam arribar a santa barbara i el Phil estaba a casa, al cap de res habia d’anar a treballar i no estaria disponible fins a les 10 de la nit, aixi que….em va dir, com si estiguessis a casa: em va donar les claus de casa, les de la bici…i bueno, alla començaba la meva aventura a santa barbara. Al principi no em va agradar massa, be, tot s¡ha de dir que estaba a la zona de la platja, i bueno, nomes platja…com que tambe er auna mica tard, doncs no vaig fer platja, vaig anar al muelle (una especie de muelle de se lo que hiziste el ultimo verano,,,..) i bueno, alla vaig pescar tambe!!! Com que començaba a fer fred, vaig tornar a casa i dutxa calenteta, posat jeans i chaqueta i torna cap al moll. La veritat, vaig arribar com a les 8:30, ja sabia posat el sol i tot, i bueno, alla vaig estar fins a les 10!! El phil em va trukar preocupat per saber n era i jo alla al moll, amb una parella de nois super divertida, l’andrei, americà, i l’adolfo mexica, vam estar fent fotos molta estona, perque la lluna estaba increible…super maca!! Ara nomes he de enviar-lis les fotos! Upppsss m’he d’afanyar jeje! El dia acabava, vaig tornar a casa i bueno, vaig star parlant amb el Phil una estoneta m’entres menjava una amanida i a dormir. A l’endemà ell treballaba tambè, aixi que em va dir els llocs on anar i que es reuniria amb mi per el lunch.

