Ens llevem, el thomas i la Laurien van venir de LA al dia seguent i anaven cap al market. Jo vaig amb ells i quedo de trobar-me amb la natascha a la platja, ja que l’alex ens venia a buscar per anar cap allá. El tema es que habiem d’anar a la mateixa platja pero al final no…thomas i la laurien van a una i nosaltres anem a Avila beach, que mola tambe, enkara k al thomas li agrada més l’altre (i be, m’enfio més d’un noi com el thomas que un alex, pero va estar be també). Be, vaig amb la parelleta al mercat, compro alguna que altra fruita i em porten cap a avila beach! Alla a avila marxem amb la natasha a caminar mentres els nois (que ja ni m’enrecordo com es diuen estan fent kitesurfing) La passejada increible. Veiem de tot: sea weed, animalons de sota la sorra….i jo trobo un dollar sand! Increible i preciosa!!! M’encanta!!veiem uns peixetots enormes que estan pescant alla al costa de lla platja…uaauuu!!

