San Luis Obispo with Laurien i el Thomas: casa…ben…..com diria jo….una mescla entre gregoriana/americana jeje! Viuen 4 persones: el Brennan (o xavier) que es el que em va contestar per couchsurfing, el Phillip ((un mexica), el Thomas (californià de sacramento) i la Laurien de Bayonne, frança. Em venen a buscar a l’estació el thomas i la Laurien, en un old mercedes (pero ben vellet) groguenc blanquinos….d’alla…anem directes al poble, al mercat!! A comprar fruita i amanida per la barbacoa que farem a la nit!! Mmmm! Que be!!! El xavier/brennan no esta el cap de setmana, aixi que uno menos, pero venen uns de dinamarca amics de la Laurien i uns francesos: cyrille i simon, i la Natascha, una amiga de la gent de la casa que estudia a Eureka, pero que ha vingut a passat el summer al seu poble natal. Doncs be, imaginat el plan, dinner aixi ben xulo i xerrameca fins tard. La veritat, s’estaba molt be a la terrassa, La Laurien marxa demà a LA a donar una maleta amb el seu novio Thomas, aixi que ens quedem amb la Natasha per descobrir San Luis Obispo. El cap de setmana tambe el pasaria soleta a slo, li comento que jo marxo a Santa cruz., que si vol venir..i em diu que si! Aixi que a buscar ride per dos!! Obtenim el millor ridesharing de la historia, throught the Highway 1, que va per la costa…pero be, aixo ja u dire mes tard al proxim dia. Continuo amb el dia…Al principi haviem d’anar a la platja, pero ho deixem per a l’endemà, xk bueno, els nois francesos marxen i necesiten la furgo (una van super surfera………increible) doncs be, em llevo i vaig a fer un cafeto a San Luis Obispo, una petit població ben carismatica i maca. El cafe…ben bo, i la companyia…super interessant també, en nerick es un noi que estudia alla a SLO, apassionat de la bici, i m’explica tot el tema del transport per la gent jove a les ciutats universitaries…com san luis obispo, davis…el tema es diu Kitchen wheel o kitchen bicycle, un lloc on ensenyen a mantenir una bici i arreglen bicis belles xk la gent sapiga com utilizarla i la utilitzi en comptes del cotxe. Es una bona idea, el noi tot sa de dir que es un apassionat d’aixo, aixi que mu explica tan perfecte que em donen ganes d’utilitzar el sistema. Em diu que a la tarda hi ha un mini concert a la missió de SLO i que hi haurá parking gratis de bicis (es a dir, que si no tens locker, cap problema!!xk ells te la guarden!) li dic que em pasare fijo, xk he de veure la missió!! Despres del cafetó, en Simon, Cyrille i natasha em venen a buscar amb la van, anem un momentet a passejar per downtown i despres….piscineta!! els nois marxen cap a San Francisco i la natasha es quedara a dormir a casa del thomas per aixi marxar totes juntes des d’allá. Despres de la piscina anem cap al concert! Mmm…que diguem no massa xulo, aixi que anem a caminar per downtown. Interessant el lloc cap al vespre, i raconets ben amagats! Hi ha una cosa que es diu Bubblegum alley, una paret plena de xiclets que esta a la Lonely Planet too!! Ho tenen com a patrimoni…ejem ejem! Aquella nit pasem pel cine, l’alex treballa alla i ens passa gratis, la peli: Sex in the city! Bueno, no comento res d’aquesta perque tampoc he seguit mai la serie, i be, aki es tan exitosa…que no se que dir!!:P L’alex ens porta a casa amb cotxe i anem a dormir xk a l’endemà….anem a la platja fins les 2!! Que es quan marxem cap a santa cruz!!

