Al dia seguent…direcció al boardwalk. No res de l’altre mon i una mica fustration…la veritat…moltes atraccions i moltissima gent!! Vam arribar en bici alla i be, caminem una miqueta, una estona a la platja, i a les 4 ens ve a buscar el krikor per anar a un raconet ben macu! Mentrestant…la millor TORTA de la meva vida…la que he menjat a Santa Cruz….mmm!!!increible!bonissima!!! doncs be, el krikor ens ve a buscar amb la Kate, una roseta ben maja,20 anyets que estudia per ser profe…pero crec que hauria de mirar de ser cantant….be, ja us explico. Dallá, ens dirigim a buscar un senyor que viu a la muntanya en una rulot, alla en mig, s’esta constuint un observatori per mirar les estrelles..un home ben….solitari..? no se, be amb nosaltres i el seu tambor.El concert: Guitarra: Krikor, Tambor: senyor solitari/gnomo. Veu: kate, Audiencia: Natasha i jo, instalacions…un forat en mig d´una platja deserta en mig de la highway1…INCREIBLE!! el que durem com 2 hores nomes perque fot una rasquins…pero ha valgut la pena!! D’alla deixem al senyor i marxem a casa d’uns amics del krikor i sopem alguna coseta alla…erem com uns 12!! Motl interessant, gent de brasil i els US, un piano, una guitarra i como no…un altre concertillo!! S’ens fan les 11 de la nit..es hora de marxar…el Krikor el veure a Barcelona aviadet, aixi que li desitjo molta sort a armenia (va a ensenyar angles) (ell ha nascut als US i es un america different, pero en el fons america, tota la familia esta alla a armenia, aixi que aprofitara per visitar-los).Al dia seguent..envio l’applicació a Meltwater, per treballar a Barcelona…1200 aplicacions i 1 sol lloc..la entrevista: el 4 de Juliol o sigui que es practicament impossible que m’agafin xk haurien de canviar el dia d’entrevista….pero per intentar no es perd res…let’s see que passa!va anar be xk era una aplicacio com les d’aiesec aixi que ja estic acostumada (independment que no fessim application process per ser VPs o LCPs…pero mes duna n’he omplert per anar a congressos i n’he creat tambe per la gent que vol marxar de interships…aixi que ja super be i be, en angles a sobre(sort uqe la natasha i el wireless em van ajudar una mica i me la van revisar per les expressions… 
Doncs be, aqui m’en vaig cap a san francisco o en vindra a buscar la regina! El viatge amb greyhound….tampoc cap problema, pero despres d’anar amb tren….mil cops el tren akest que bus o ridesharing, pero es mes barat els anteriors..aixi que lultim cop!! San Francisco m’espera….es dilluns i he de decidir fins quan em quedo!!! Emoció de descobrir una altra de les 2 ciutats mes liberals i alternatives dels US (NYC i Austin son les altres dues, i be, austin is weird xk pertany a l’estat mes conservador jeje..) doncs be, san fransciso el resumiré xk es immens i mil cosetes pasen en cada moment!!

