S A N F R A N C I S C O!!!!! He estat 5 dies a San Francisco. Amb couchsurfing el tema esk deixes de veure les cosetes mes turisitiques per anar als raconets mes amagats i les zones mes differents…no obstant, tot sa de dir que san francisco lo turistic es tambe lo raconet mes interessant. Perdet per chinatown, union square/market street, veure california street en real (xk sempre la veus al mateix poster en totes les cases), passejar per Pacific Heights o Mission, inclus per Sunset es sempre algo nou! San francisco te algo especial esque vas en direccio a un lloc i sempre veus mil coses abans d’arribar al lloc, sempre passa algo, i bueno, arribes tard a tot arreu pero veus el doble!! Per moure’m als llocs: caminant, per tornar…bus! esk tantes pujades i baixades es el que pases que acabes destroyed!doncs be….la regina es un sol de noia, em deixa les claus i jo pel mati faig la meva…tot sa de dir que dormo fins les 10 o 11, i be, surto tard de casa…pero llibertat pels matins i a la tarda, sempre fem algo mes. La regina es la germana del Edmundo, el amic del chris dale, el edmundo viu tambe a san francisco pero no te lloc a casa, aixi que marxo a casa de la germana. No obstant, ens trobem 3 cops during aquests 5 dies, super be! El nen esta igualet qe quan va venir a bcn fa 3 anys!(com passa el temps)!! Conec a la hannah, la novia, una nena super mona i be, son amb els 3 k me fet mes a San francisco! Be nono, tambe he conegut al jordan, un surfista que esta entrenant per campeonats i vol ser 1r del mon! Imaginat!! I el seu roomate el zack! 3 tardes amb ells han sigut super interessants! Be, mil cosetes hi ha a fer a san francisco, el que passa esk FA MOOOOOOOLT de fred, la gent va com si fos hivern….i be, jo m’he congelat per dies! Em vaig comprar una xaqueta i sabates, pero tinc els peus destrossats pens de llagues (blisters) de les noves sabates, aixi que les he tornat…pero be..la cosa es aquesta…ha estat ben interessant san francisco, i tambe perque he pogut participar a la gay parade (be, no participar, pero estar alla i veure-ho tot!!) mes que gay parade jo diria disfresses parade, xk tothom anava ben disfressat. Al acabar la rua tothom cap al civic center (he de dir qe controlo ja els carrers i les linies de bus i metro, tota una experta)i alla….molt guay! Tothom ballant, com si fos festa major!! Increible!! I bueno, molts gays sueltos, i esque tambe han aceptat la llei del matrimoni aqui a california, aixi que tothom cap a San Francisco!! Segons la policia local, millions de persones san reunit el cap de setmana per a participar de la gay parade, i be, inclus els de san francisco diuen que es impressionant veure tanta gent junta i totes les carroses i la musica…molt guay!During els meus dies a San Francisco vaig fer un break per anar a veure al Chris Dale a windsor!! Aquest divendres i dissabte l’explico al seguent post xk no te res a veure amb San francisco!!!i bueno, de tot una mica he fet a San Francisco i les fotos ho expliquen tot!!! Es com una barcelona 2! I bè…. despres de veure a la Regina i que m’expliqui les histories a Barcelona….tinc mes ganes de tornar a casa pero tambe tinc ganes de quedar-me aqui, encara que el fred no m’ho permet!L’altra personeta de diumenge…el jordan, qui em regala una sanddollar, xk bueno, s’em va trencar el meu….i ell en tenia molts, aixi que jo super feliç i amb un cuidado impressionant!!

